Specijalistička ordinacija

Hrvatska

Tel   +385 23 333 363

Izdvojeno

VEGA MRT - Matriks regeneracijska terapija (prema dr B. Kohleru)

Koristenjem VEGA MRT, uređaja za regeneracijsku terapiju međustaničkog tkiva (matriks), uvodi se jedan moderni koncept liječenja u terapiju kroničnih degenerativnih bolesti.

Prema teoriji pokojnog austrijskog sveučilišnog profesora , fiziologa Dr.A. Pischingera , međustanično tkivo (matriks) predstavlja temeljni organizacijski i funkcijski sustav organizma. Matriks je prostor preko kojeg stanice dobivaju hranjive materije, a istovremeno i prostor u koji se odlaže i preko kojeg se eliminira metabolički otpad. Matriks je i temelj obrambenog sustava tijela.

VEGA MRT

Zbog svoje izuzetne važnosti za normalno funkcioniranje organizma, to je prostor gdje se, u slučaju disfunkcije ili manifestne bolesti, mora sprovoditi učinkovita terapija.
Bez pravilnog funkcioniranja međustaničnog tkiva stanice organa su bespomoćne i sklone degeneriranju i odumiranju. Stoga je vrlo važno da je međustanično tkivo očišćeno od žarišta upala, toksina kao i od toksičnih ostataka normalne izmjene tvari.

Uređaj za MRT sastoji se od tri radne komponente objedinjene u jednu terapijsku cjelinu:

- 1) Biorezonantna terapija: MRT koristi osobiti postupak “inverzne biorezonance “ što je od velike je važnosti u neutralizaciji patoloških energetskih polja.

- 2) Tretman tkiva direktnom strujom: električni potencijal u međustaničnom tkivu ( naročito potencijal membrana fibrocita) presudan je za njegovo normalno funkcioniranje i za terapijski učinak. Kroz valjkastu elektrodu direktna struja niskog napona, pozitivnog ili negativnog polariteta, sprovodi se u tkivo i na taj način stabilizira električni potencijal stanica matriksa. Normaliziranjem polariteta, tkivo postaje ponovno alkalno, što je preduvjet za normalno funkcioniranje metabolizma.

- 3) Vakum masaža: posebnom elektrodom i pumpom sa negativnim tlakom u tkivu se izaziva djelomični vakum. Tim postupkom krv se iz dubljih slojeva kože usisava u vanjske slojeve. Toksini se izvlače na površinu i pospješuje se kapilarna cirkulacija. Elektroda za izazivanje vakuma istovremeno postaje idealno postavljena elektroda za snimanje tkivnih patoloških signala, uzoraka koji se koriste za inverznu biorezonantnu terapiju.

Indikacije za primjenu MRT-a su sve kronične alergijske bolesti, kronične degenerativne bolesti, kronične intoksikacije, slabosti imuniteta, reumatične smetnje, bolni sindromi kralješnice, tretmani regeneracije tijela itd.